Szczecin: regulacje dot. Reklamacji w sprawie SPP.
6 października weszły nowe regulacje prawne, dotyczące składania reklamacji związanych ze strefą Płatnego Parkowania. Szczecin, jak podała do wiadomości Spółka Nieruchomości i Opłaty Lokalne będzie przyjmował wszystkie zażalenia za pośrednictwem strony internetowej bądź poprzez skrzynkę umieszczoną w biurze SPP.
Wszystko spowodowane jest pandemią koronawirusa oraz obostrzeniami, do których dołączył Szczecin. Taka forma przyjmowania reklamacji ma być wygodniejsza i nie wymagająca wychodzenia z domu. Na specjalnej stronie internetowej dostępny jest formularz kontaktowy, poprzez który można zgłosić swoją reklamację. Co więcej sam proces dotyczyć ma również w stosunku do opłat pobieranych za parkowanie na płatnym parkingu niestrzeżonym oraz wszystkich parkingach, umiejscowionych przy samym planu Orła Białego.
Ponadto spółka umożliwia także składanie reklamacji bezpośrednio w jej placówce, mieszczącej się przy alei Wojska Polskiego 105. Nie oznacza to jednak bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem, a udostępnienie wyłącznie gotowych formularzy do wypełnienia oraz specjalnej urny. Do tej pory reklamacje można było złożyć w formie pisemnej. Wzrost ryzyka zachorowań na koronawirusa doprowadził do koniecznego wprowadzenia pewnych zmian.